Plugg, städ, tvätt och trådar


Min plan var att plugga helhjärtat. Men efter att ha läst allt två gånger beslutade jag att den här tentan kommer gå bra. Plugget lades åt sidan och jag åkte iväg till paradiset. På paradiset kan man äta pizzor, enligt mig är det Jokkmokks bästa pizzeria. Jag intalade mig själv att detta blev sista målet. Hem igen för att packa bilen. Skrubba toa utrymme och kök. Nu är väggar och allt förutom golv och fönster städat. Förhoppningsvis går det sista snabbt och smärtfritt den 20:e.

Alla trådar på mormorsrutorna är äntligen fästa. Har inte bestämt om jag ska fortsätta och göra en ännu större filt eller om jag ska nöja mig såhär. Imorgon innan hemfärden ska jag iallafall bunkra upp med garner från Jokkmokk.


Resten av kvällen blir det ryggläge på sängen. Äta yoghurt och ta hand om tvätten. Imorgon hörs vi från Umeå, istidsgatan, HEMMA

 


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till 2 prinsessor

Vad fin filten blir! Är så fint med mormorsrutor

Svar: Tack, ska bli spännande att se hur den blir i slutändan. Men det är då ett evighetsgöra :P
Lisa Vernersson

2013-03-01 @ 18:59:57
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0