En upptäkt

Nu har jag pratat med telia.

Så nu kan jag surfa på datorn via iPhonen. Tänk att jag inte upptäkt detta förut. 
Men detta är väl sån där information ingen berättar, utan det ska upptäckas på egen hand.
Men nu är jag en erfarenhet rikare och det är helt kart en funktion som jag kommer använda flitigt här uppe i Jokken.

Imorgon ska vi åka upp på ett fjäll och kika på en damm, om jag inte minns helt fel så är det dammsäkerhet som står på schemat. Det känns kanske inte som det bästa sättet att spendera min födelsedag på. Men det måste vara ett bättre firande än förra året då jag spenderade min dag med att köra upp till Jokkmokk. 
Detta blir alltså min andra födelsedag här uppe. 
Tiden har verkligen rusat iväg. Ett år som har bjudit på fruktansvärt många händelser. Både på gott och ont.


Nu ska jag luta mig tillbaka och lyssna på Calvin Harris, Har ni hört honom? Riktigt bra faktiskt.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0