Slutet av veckan

 
Imorgon är det exakt en vecka kvar innan jag får ligga hemma i våran säng igen. 
I våran säng brevid min bästa man!
Brevid en tom spjälsäng och en garderob fylld med småkläder..
 

Men innan dess ska denna vecka först börja, gå mot sin mitt och sedan avslutas. Imorgon fortsätter vi med transformatorfördjupningen. Jag känner mig inte speciellt peppad, men det är bara för att jag just nu inte förstår ett dugg. 

Den här dagen har annars förlöpt med en tre och en halv timmes promenad runt om i Jokkmokk. Jag gick efter stigar jag aldrig förut gått på och andades in höst luften. Naturen är terapi för själen! Och vilken natur skulle vara bättre än just den norländska naturen i sånna här lägen?!
 
 
Har ni alla haft en härlig dag?
Nu ska jag sova in morgondagen och hoppas att veckan bara ska rusa förbi!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maja

Ruskigt snygga bilder! Du får gärna fota Arwen någon dag med fint väder :)

Svar: Tack Maja :) Hade faktiskt det som plan redan ;)
Btw idag såg jag en borzoi här i Jokkmokk!!
Lisa Vernersson

2012-09-23 @ 22:26:44
URL: http://majasvedmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0