Tack!

 
Tänkte bara berätta att jag läser alla kommentarer även fast jag inte har svarat på någon.
Orden värmer och någon typ av styrka hittar vi dem. 

 

I ett försök att komma ifrån gick jag till frisören. La in två färger och frächade upp topparna. 
Egentligen en väldigt liten förändring, men känner inget behov att klippa av det. 
Så det lilla får duga. 

Allt är nu ordnat för morgondagen.
Pappret om enskild kremering signerar vi imorgon. Ansökan om tillstånd att sprida askan i naturen ska postas till länsstyrelsen tillsammans med intyget om avlidet foster. utöver dessa papper ska det även skickas med en karta över platsen som askan ska spridas på.
Tur kuratorn har hjälpt oss för annars hade vi nog aldrig orkat ta tag i saken för att följa upp våra önskemål. Utan istället låtit allt ske på de vanliga rutinerna.
 
 
 
"Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går
Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går"


Kommentarer
Postat av: Denise / i väntans tider

Åh fina Lisa! Läser din blogg och blir så himla berörd. Meningen var ju att ni skulle få träffa er lilla flicka och få uppleva lycka. Jag kan inte med ord beskriva hur ledsen jag är för eran skull. Men ni kommer ta er ur detta starkare än någonsin tillsammans. En vacker dag är det er tur igen <3 massa styrkekramar till er

2012-09-05 @ 12:57:57
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: Denise / i väntans tider

Åh fina Lisa! Läser din blogg och blir så himla berörd. Meningen var ju att ni skulle få träffa er lilla flicka och få uppleva lycka. Jag kan inte med ord beskriva hur ledsen jag är för eran skull. Men ni kommer ta er ur detta starkare än någonsin tillsammans. En vacker dag är det er tur igen <3 massa styrkekramar till er

Svar: Tack Denise, Det är fruktansvärt svårt att smälta allt dom hänt de senaste veckorna. Nu då jag tänker tillbaka känns allt som en fruktansvärt elak film.
Så fruktansvärt bittert att vi skulle bli bland de ynka procenten.
Men jag är övertygad om att vi kommer ta oss igenom det här och art vi förhoppningsvis har ett nytt plus att se framemot!

Önskar dig all lycka med den lilla pojken i magen. Han kommer vara underbar! :)
Lisa Vernersson

2012-09-05 @ 13:24:17
URL: http://danajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0