Att vara engagerad

 
 
Jag tror detta är ett ytterst vanligt fenomen. Att man i slutet av utbildningar går på lågvarv och inte orkar lägga ner sin själ i det sista som är kvar. Utbildningens sista tenta skrivs på fredag och jag har idag gjort några halvhjärtliga försök till att plugga. Tror det hade varit nyttigare att lägga sig ned på sängen och somna. Men än är det några timmar kvar av dagen och dessa tänkte jag spendera med att plugga och läsa in kavitations redovisningen för morgondagen. Men även dricka mängder av vatten. Jag har alltid varit urkass på att få i mig den mängden vätska som kroppen behöver för att må bra. Att dricka har aldrig varit min grej. Ett glas mjölk på morgonen  och till middag är ungefär min konsumtion av vätska. Nu försöker jag verkligen att bättre mig. Hyn ska tydlien bli bättre om man håller ett bra intag av vätska. Jag har alltid haft väldigt torr hud. Speciellt på benen. Så nu inleder jag ett experiment. Kan huden bli mindre torr av ett bättre intag av vatten.
 

Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0