Ensam sitter jag kvar..

 
Nu har mina kära lämnat Jokkmokk. Väggarn ekar tomt och det känns i hjärtat.
Hemlängtan blir värre. Värre med vetskapen om att dom är nu påväg hem nu. Hem, medan jag sitter kvar här. 
Men jag ska försöka koncentrera mig på de sista utbildningen har att ge mig. Plugga inför tenta på fredag och fortsätta finiret på xjobbet. Så nogallt har jag det jag gör den sista tiden här i Jokkmokk. 
 
På fredag åker jag hem. Det är inte så att jag lämnar Jokkmokk för sista gången. Jag åker bara hem över helgen. Hem för att bara vara hemma med Christopher. Sen upp för att göra det sista. Plugga, städa ur lägenheten och göra det färdigt för att komma hem på riktigt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0