SnyggEsther

 
Idag blev Esthers mössa färdig. Det kändes lite som att hon var less på mig i slutändan. Ett evigt av och på. Prova igen, stå, ligg posa. Jag är ganska säker på att hon var less. Men snygg det blev hon. Om det nu är möjligt. Att hon kan bli ännu snyggare ;)
 

SnyggEsther

 
 
Det är främst på bild och då jag ser andra med mina afghaner som jag slås av storleken. Ser ni vilken bröstkorg hon har utvecklat <3
 
 
Det  är på bilden nedan som mössan är helt färdig. Alla trådar är fästa och jag virkade in en spets kant som ramar in huvudet. Tycker den blev ganska snygg. På denna bild syns det även hur less hon var på sin matte.
 
 
Och lite bilder på bara mössan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0