Älgstek

Dette blev också en hemmadag. Känns inte alls bra eftersom det innebär att det bara blir en dags praktik denna vecka. Är nämligen ledig både imorgon och på fredag. 
Men det går inte att göra så mycket åt, att jobba hade inte fungerat då jag knappt kan andas och trycket i huvudet inte vill ge med sig. 

Men imorgon, då jäklar ska jag vara frisk som en nötkärna och skaka(nervös) som ett asplöv. 
För imorgon ska vi på RUL!!
 
Idag ska jag utmana ödet och tillaga en älgstek. Det är ingen mat jag föredrar vilket kan förklara att jag nästan aldrig tillagar något så enkelt som ger så mycket mat. Men idag ska det bli mitt göråmål och medan den ska puttra på spisen så ska alla nytvättade barnkläder vikas in i garderoben. 
Ska försöka sortera efter storlekar eftersom jag tog fram kläder upp till sex månader och invetera lite i vad som kan saknas. Tycker allt känns så litet oh tunt för att kunna värma under de kallaste månaderna. Men jag kommer nog inse då bäbisen är här att jag kommer överklä och måste klä av i slutändan.
 
Som jag nämde igår så kommer det inga fler inlägg som är helt oförstådda för dem som inte är insatt. Dels för att jag tror det förstör mer än vad det gör nytta och dels för att så många människor vill lägga sig i andras liv. Men jag vill bara få sagt att det kändes riktigt bra, och vi blev faktiskt possetivt överaskade. Förhoppningsvis kan vi få någon rätsida och rutin på detta så att det känns bra för ALLA!
 
Nu mina vänner ska jag kliva upp, ta på mig något som får denna förkylning att känna mig vacker och ta mig ut på en morgonrunda med afgfhanerna. Igår blev dom lite satta åt sidan och kommer nog uppskatta en långpromenad idag. 

Och om någon vet av en hundtrimmer till en billig peng så är jag intresserad!
 
Hoppas ni alla får en underbar dag och önska mig lycka till med älgsteken:)
 
(bjuder på en gammal bild på Esther)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

Krya på dig! Och visst är det mysigt att tvätta och vika alla de små plaggen!

2012-08-21 @ 10:40:45
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0