Bihålor

Idag är jag hemma från praktiken. Redan i fredags hade jag käningar av att en förkylning kanske var på ingång. Tydligen var det inte fel att anta.

Nu sitter jag i sängen, nyser om vart annat och har ett extremt tryck över bihålorna. 
Det var fruktansvärt längesedan jag var sjuk på det här viset, tror inte det har hänt under de senaste två åren. 
Skyller på det nedsatta emunförsvaret.
 
Ska hoppas det finns en tvättid idag. Då ska småkläderna tvättas upp och så småningom vikas in i garderoben. Några större ansträngningar än så blir det inte idag. Ska jobba på att bli frisk igen. 

 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

Krya på dig!

Svar: Tack!
Lisa Vernersson

2012-08-21 @ 08:46:25
URL: http://Http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0