Bröllop

Det är något med bröllop och kyrkor. Jag blir rörd och gråter lätt. Det är vackert och mer speciellt än vad jag förut har känt! Igår gifte sig ett par vänner till oss. Det var en väldigt fin sermoni. God mat till middag och en härlig fest på kvällen. Detta blev det fjärde bröllopet jag och Christopher har gått på tillsammans. Detta blev det allra första där vi faktiskt dansade. Min karl har varit lite rädd för dansgolvet och jag måste nog erkänna att det har varit lika för mig. Därför blev jag extra förvånad då han frågade om jag ville dansa. Det var kul, mysigt och underbart och verkligen något vi ska fortsätta med!! Det mindre roliga med denna dag var att en av mina systrar nu är inlagd på akuten. Andra gången på en vecka. Vi ska hoppas allt går bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0