Den stora RUL dagen

Som sagt, efter en natt med otroligt dålig sömn så försökte jag verkligen få i mig något i magen innan vi rullade mot NUS. Pannkakan vände sig i magen och pigelinglassen fick mig bara att må mer illa. 
 
Men nu är det gjort.
Min kära karl frågade i morse om vi ville veta vad det var för krabat som gömmer sig där inne. 
Jag stälde motfrågan om han vill veta.
JAAAA! fick jag som svar.
Jag hade egentligen varit inställd på att inte veta, men nu blev det inte så.

 
I min mage gömmer sig en liten helt fantastiskt flicka. Medan jag satt och stirrade på bilderna som vi fick säger Christopher "Ser du va söt hon är". Självklart! Redan nu är hon den mest perfekta lilla varelse! 
Det var nästan så att jag ville gråta, det blev inte mer verkligt. Men det är verkligen en liten, liten mini människa där inne. 

Vårat hjärta!

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

Å grattis! Och vilka fina bilder fick!

Svar: Tack, ja profilbilden blev riktigt bra :)
Lisa Vernersson

2012-08-22 @ 15:44:15
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Linda

Åh grattis! Jag längtar så tills det är vår tur för UL. Det går ju såå långsamt i början av graviditeten.

2012-08-22 @ 20:50:04
URL: http://babydrom.blogg.se
Postat av: Anna

Ååå vilken fin bild!

Jag väntar spänt på vårat RUL som är på måndag, ska bli så spännande!

2012-08-23 @ 19:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0