En älgstek senare

Nu har jag och magen tillagat älgsteken.
Köttet blev mört oh fint och såsen smakade riktigt bra!
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Resultatet blev MVG även fast jag inte är speciellt förtjust i stekar.
 
Jag har även passat på att sortera in lite småkläder i garderoben. Längst upp finns kläder upp till 2 månader, nedan 2-4 månader och längst ner 4-6 månader. 
I lådan finns pyjamas, mössor och strumpor. Även några underbyxor.
 
 
Kunde inte lägga fram allt som vi har fått, vi måste få plats att köpa lite nytt också.
Har tagit fram påslakan, lakan och örngott i ministorlekar och ska istället för att köpa ett täcka om modifiera ett gammalt till ett minitäcke. Sax oxh symaskinen kommer vara mina bästa vänner framöver.

Nu ska jag passa på att grädda tunnpankakor medan mannen inte har hunnit hem ännu. Under alla dessa år vi har haft tillsammans har han alltid ansett att det är en efterätt. Så man måste passa på då han inte har något att säga till om ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0