Fredakväll

Vi är lata, tog fram brocoli från frysen som nu ha legat och tinat på köksbänken. Tanken var brocoligratäng med korv men nu är Christopher påväg till pizzerian. Vi vet inte alls vad som hände, men vi skyller på att det är fredakväll och vi är lata. Eller att vi laddar upp inför morgondagens bravader. 
Vi ska nämligen på bröllop i Skellefteå. 

Den lilla i magen ger små livstecken av och till. Det bubblar till och jag får en liten buff. Om jag ligger och stirrar på magen tillräkligt länge så kan jag om jag har tur hinna se buffarna. Men dom är små, mycket små. Men ganska otroligt att jag redan känner av dem. Hade räknat med att det skulle dröja mycket längre.
 
Hoppas ni alla har en härlig fredakväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken vecka är du i?

Svar: v 17 idag :)
Lisa Vernersson

2012-08-03 @ 18:39:24
URL: http://babydrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0