Godnatt allihop

Jag hoppas ni alla har haft en skön torsdag. Här hemma har jag och mannen tagit oss en tidig kväll för att ladda inför morgondagen.

Kl nio imorgon har jag en träff med sjukgymnasten, vi ska se om det har skett några framsteg och prata om tisdagens tid hos ortopeden.
Efter detta blir det raka spåret ned till försäkringskassan. Inte ett så motiverande besökmål men det måste göras. Sen fram till 14 kommer jag nog fördriva en del tid nere på stan. Är obeskrivligt sugen på att förnya lite i garderoben samtidigt som det känns onödigt.
Kl 14 har jag och Christopher ett möte och sen kl 16 ska jag äntligen få skatboet på mitt huvud klippt!

Blir nog en dag fylld med fart och förhoppningsvis possetiva besked!

Godnatt bloggen!!


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med liten

Låter som en fartfylld dag! Hoppas allt går bra och att ni får massa positiva besked! Gonatt

2012-08-23 @ 21:53:10
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0