Gravidfika

För en gång skull så sitter jag faktiskt vid datorn och tänkte bjuda på en uppdatering. 
Inläggen blir mycket trevligare då man kan har styckeindelning. Förstår egentligen inte varför blogg.se har ordnat detta till deras app. 

Jag börjar dagens inlägg med dagens outfit och en mage som blir allt svårare att hitta kläder till. Idag är jag i V 17(16+3).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu på onsdag så får jag min efterlängtade lön och av den måste jag faktiskt unna mig ett par mammabyxor. Jag har verkligen inget emot att gå omkring i klänningar, men till hösten/vintern kan det vara skönt att ha något annat om benen än strumpbyxor. 
 
Men för att knyta ann till rubriken så var jag igår ner på Cafe Göteborg för att möta upp nio glada och gravida kvinnor från Umeå trakten. Vi alla gömde oss under varsin filt och pratade om lite allt möjligt. Vid nio tiden hade det blivit lite småkyligt så vi alla begav oss hem.
 
Det var trevligt att träffa er och få ett ansikte framför sig. Jag hoppas på fler fika stunder så att vi får följa varandra genom detta och gärna efter då våra små har tittat ut.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0