Otroligt

Det första jag gjorde igår efter att ha hört hjärtslagen var att ringa Christopher och halvt kasta ur mig att den lever, den lever!! Christopher svara lugnt och säger att det visste jag redan. Då han kom hem från jobbet rusade jag fram, gav honom en kram och sa att den lever verkligen. Jag fick tillbaka världens leende, en puss och en kram och orden. Det förstod jag redan älskling. Jag blev alldeles varm inombords, jag har verkligen världens bästa karl och snart har vi världens finaste lilla knodd hos oss!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

kolla det här :P
http://www.tv4.se/nyheter/klipp/tv4nyheterna-umea-22-14-2208003#mini-kossorna-som-bara-blir-1-meter-hoga-2207928-lh

Och jag visste också att den levde :)

2012-08-03 @ 10:48:07
Postat av: Kiiwii (Marie)

Grattis till den levande bebisen i magen :-D Kikar in på bloggen din som du länkade i FL-forumet. Blir spännande att följa en till umeåmamma!

Svar: tack :)
säger desama, har lagt till dig i min läslista :)
Lisa Vernersson

2012-08-03 @ 17:08:08
URL: http://www.mariemoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0