Jag, Christopher och Magen!!

Snart har halva tiden gått och det känns lite som att jag inte kommer hinna uppfatta att jag faktiskt är gravid. Att det är en liten människa som växer och utvecklas dag för dag inne i min mage. Vårat lilla hjärta som blir allt mer livlig och visar sitt tycke med buffar och kullerbyttor.

Vi ska boka in en fotografering nu då magen allt mer börjar likna en gravidmage. Jag, Christopher och magen. sen då den lilla är ute blir det självklart fotografering med jag, Christopher och den lilla! Men vi börjar med magen.
 
Jag har funderat en hel del. Men det gör mig inte klokare.
Jag blir mest bara rädd över hur man kan stöta bort en människa så oerhört och tro att det bara sitter i denna och inte att det kanske finns ett litet unns av fel från båda hållen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0