Växer så det knakar

Det är inte bara magen som har vuxit hejvilt i veckan. Utan brösten som redan blivit större verkar det inte finnas något stopp för. Dom växte ganska snabbt under gravid veckorna 3-9 sen så stannade det av. Vilket jag tyckte var ganska skönt. Jag har redan stora bröst sen innan och efter dessa veckor kunde jag fortfarande få in dem i bh:arna med lite justeringar. Nu passar ingenting förutom de riktigt gamla som har varit så urtvättade så de blivit förstora. Det är nog bara att inse att jag åtminstone måste köpa en eller två nya. Innan de otroligt vackra amningsbharna ska pryda min kropp. Men jag har lovat mig själv att jag ska njuta av den här tiden, för hur man kommer se ut efter en förlossning och amning är fortfarande osett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0