Vecka 19

Under veckan som varit har jag helt glömt bort att göra ett "vecka 18" inlägg. 
Men jag tog bilder från vecka 18, har inte hunnit med vecka 19 bilderna ännu. Men hoppas en försenad vecka 18 bild fungerar ändå.
 
Vårat lilla hjärta buffar runt som en tok av och till. På onsdag ska vi på RUL. Måste erkänna att jag känner mig lite smånervös. Men förhoppningsvis ser allt fint ut!
 
Här kommer vecka 18 bidlerna, lägger upp vecka 19 senare under veckan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har även investerat i nog världens mest osexigaste klädesplagg.
Ett par mammabyxor. Trivs inte alls i dem då dom inte sitter på samma vis som alla mina vanliga byxor.
 
Det är tur jag har Christopher, han är verkligen duktig på att få mig att känna mig på topp de gångerna som jag bara känner mig ful och äklig. Han är inte sen med att berätta att han har världens vackraste flickvän, och att jag bara är tjock på ett vackert vis.
Det värmer i hjärtat varje gång <3

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

Hade jättesvårt för byxorna i början, men ju tyngre magen blev, och ju kallare det blev ute, dessto skönare blev de! De liksom lyfte upp magen!
Fin du är och vad spännande med ultraljud!

Svar: Tack,Jag tror nog det är en vanesak. Min syster har iaf skrytit upp mudden så extremt, att jag kommer njuta i vinter då det är varmt om magen :D
Lisa Vernersson

2012-08-21 @ 08:48:51
URL: http://Http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0