Det var ingen nyhet att det skulle bli trångt

 
Vi bor i en öppen två, ganska stora ytor och med ett fint ljusinsläpp under dagen.
Att det skulle bli trångt här var vi väl medvetna om. 
Jag och Christopher, två hundar och två barn. Nu är det ju dock bara jag och Christoper, två hundar och ett barn två dagar i veckan. Ett barn gör det inte speciellt trångt. Vi märker nog av det mer dagen vi är fyra och två hundar.
 
Men idag har vi fyllt ut lägenheten till sin brädd. Det var trångt och svårt att ta sig fram på vissa ytor. Men egentligen tyckte jag inte det var så besvärligt. Idag har det nämligen varit jag och Christopher, afghanerna och V. Sen fick vi besök av Maja med hundarna.
Så vi klämde in fyra hundar tre vuxna och ett barn i vår tvåa. 
Det gick bra, tur hundarna är skötsamma och att V inte alls verkar berörd av att det går omkring fyra fyrbentingar.
 
 
Gåstolen är en julklapp från jag och Christopher. Tur vi inte har avslöjat det för V ännu, så det blir en överraskning då hon öppnar paketet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0