Ojoj

Mina vänner, jag tror jag börjar bli galen. Denna virkning stör min vardag, det är så mycket jag borde göra men istället funderar jag på virkningen och längtar till att få fortsätta.

I natt har jag drömt hela natten om olika virkprojekt. Drömmandet avbröts då jag var som mest upprörd över att jag hade virkat slut på det blå garnet.
Var kommer detta sluta. Nu innan jag startar dagen har jag googlat runt för att hitta nya mönster. Påbörjade en ny mössa igår men är inte nöjd med hur den verkar formas. Jag har hittat lite nya idéer idag som jag ska prova. Sen har jag även hittat ett utmärkt tips på hur man kan fortsätta virka utan att fästa garnet på det traditionella viset. På detta vis slipper man sy in ändarna!!
Jag kan lägga upp en länk för er som är intresserade senare.

Nu ska denna halvgalna kvinna, eller som Christopher säger "min virktokiga blivande fru" <3 gå ut med afghanerna.

Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0