Torsdag - Snart helgen innan Julafton

 
Allra först tänkte jag dela med mig av länken jag lovade igår.
Klicka på bilden nedan för att komma till bloggen.
Förutom tippset på hur man skarvar utan att behöva sy in tråden så delar hon med sig av mycket annat intressant.
 
 
Annars mina vänner ska jag återigen här på istidsgatan begrava mig ned i fisk och kraftverksvärlden. 
Jag känner mig stressad. Egentligen tror jag inte att jag behöver det. Men det kanske är bra. Då motiverar jag mig till att skriva. 

Igår hade vi en mysig hemmadag med V. Jag och V sjöng visor och hon stod för hoppandet i hoppgungan. Vilket blev fruktansvärt uppskattat då hon hädanefter ansåg att gåstolen fungerar minst lika bra att hoppa med. 
 

 
 

Hoppas ni alla får en härlig torsdag!



 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0