Allstjärnan

Tänk så fort en helg kan gå men ändå kännas så lång. I fredags agerade jag chaufför åt en av mina systrar och två av hennes vänner. Alla skulle hem till vännäs från TC strax efter 02:00. Jag kände mig ovanligt pigg för att köra bil vid den tiden så allt flöt på bra. Igår var både jag och Christopher på allstar för att fira min systers trettiårsdag. Det var vi tre och fem till. Det blev en trevlig kväll, men att åter igen sitta nykter bland fulla människor är ingen hitt destå längre in på småtimmarna man kommer. Jag och Christopher åkte hem vid tolv och strax efter 02 agerade jag chaufför igen. Även denna gång körde jag in till Vännäs. Kände mig helt obeskrivligt trött och sliten. Men allt gick bra, dom kom hem och jag kunde återvända till min snarkande man <3 Idag har vi hunnit med att handla och ätit en tidig middag. Nu är christopher på gymmet och själv tänkte jag vila lite på soffan innan eftermiddags promenaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0