Då berättar vi för resten av världen

 
Många vet redan och nu är det även officiellt ute bland våra bekantskapskretsar. Så då kan jag äntligen berätta för er att vi är gravida! 
En liten smula är beräknad att komma i januari.
Det blir inte riktigt som vi planerade men vi är oerhört lyckliga ändå.
Imorgon går vi in i vecka 15 och vi är snart halvägs. Tiden rasar förbi!

 
Jag bjuder på en halvnaken bild men vill bara visa att magen växer så det knakar och går nu knappt att dölja. Vi hoppas bara den lilla mår bra där inne och bubblar runt och njuter av utrymmet^^
Jag mår bra och har inga gravidkramper överhuvudtaget. Det enda tecknet på att jag är gravid är den växande magen än så länge.
Vi har dock förväntat oss det värsta med ryggen. Men endligt barnmorkan kan det lika gärna gå bra som dåligt. Vi får se helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med liten

Grattis! Och vad härligt att slippa gravidkrämpor! Här har jag nog dragit på mig varenda en och magen är fortfarande helt platt! Längtar så till det lilla plutet!

Svar: Fast ibland hade jag faktiskt önskat att jag haft några graviskrämpor så jag vet att jag är gravid. Känns fortfarande väldigt overkligt och vågar knappt hoppaspå att det är något liv där inne.
Lisa Vernersson

2012-07-22 @ 16:44:15
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Ulrika Emini

Vad kul att få se ditt ansikte och vem du är! :) Spännande att du redan har känt av bebisen sprattla där inne. Det är förvånansvärt hur snabbt den blir starkare och starkare...

2012-07-22 @ 19:18:27
URL: http://ulrikaemini.blogspot.se
Postat av: Maja

Stort grattis till er båda!! Vad roligt med en liten <3
All lycka och allt gott önskar vi er!

Svar: Tack Maja :)
Lisa Vernersson

2012-07-22 @ 22:34:27
URL: http://majasvedmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0