Flyger förbi

Idag är det ganska precis En månad kvar till praktikstart och två månader till jokkmokksdagen. Jag längtar verkligen inte till något av det. Praktiken som varit har minst sagt varit ovärd och den kommer knappast bjuda på någon förändring. Jokkmokk känns inte lockande, det enda possetivt är nog att jag har en väldigt kort tid kvar uppe i norr. Sen blir jag på hemmaplan en väldigt lång tid. Men då jag tänker efter så känns det som att tiden springer iväg. Det som är kvar av sommaren kommer snart avrundas och höstterminen kommer rusa förbi. Jag har minst sagt ett fullspäckad höst framför mig, men vad gör det. Det kommer antagligen bara skynda på hela prosessen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0