Godmorgon

Mitten på veckan och snart helg. Tiden rusar förbi och det känns riktigt bra! Igår engagerade jag mig i Rasmus och Esther. Esther har varit i stort behov utan lite tovutredning på öronen och Rasmus behövde verkligen ett bad! Jag har märkt att sen jag rakade ner dem så blev man fort bekväm. För var det bad och föning varje/varannan söndag. Nu är det knappt jag tar fram borsten. Det är onekligen skönt och mer lättskött. Och med lättskött pratar jag inte om hundarna. Utan vi har äntligen ett hem som är rent och snyggt utan att ta fram mopp och dammsugare minst två ggr/dagen. Men som jag saknar deras skönhet! En afghan är knappt en afghan utan sitt hårsvall. Men dom är lyckliga, det är huvudsaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0