Helgen

Den flög förbi som förväntat. Hela lördag kvällen och söndagen spenderades bland Ikea ritningar, miljontals skruvar och suckande och stönande. Men nu står allt där det ska. Vi känner oss extra nöjda med sovrummet, blev lite fix och trix för att få platts med allt men slutresultatet blev riktigt bra.
I eftermiddag inviger vi köksbordet med en kycklingmiddag. 
Bilder på allt kommer lite senare, har fotat men att hitta motivationen att föra över dem på datorn ha inte infunnit sig. Men det kommer!!
 
Idag blir det jobb till mitt på dagen, sen hem och dona lite. Funderar på att dra fram symaskinen och sy om lite gamla lakan till bäbislakan. Men jag får se vad jag åstadkommer.
 
Hoppas ni alla får en härlig start på veckan. Vissa harbörjat semester och njuter nog för fullt! Men jag missunnar inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0