Huvudvärk

Undra om detta är ett tecken på graviditet. Vet att man kan få huvudvärk, men hur ska man egentligen veta att det är pga graviditeten och inget annat. Tycker det är många som skyller allt på att man är gravid. Iof så har jag haft fruktansvärt ont i huvudet oftare än vanligt de sista veckorna. Har så ont ca 1-2 ggr veckan så jag måste lägga mig och vila. Det är inte riktigt normalt för att vara jag men vill inte riktigt skylla på mitt tillstånd heller. Efter att jag kom hem från jobbet idag har huvudet exploderat. Så det har varit sängläge med saftsoppa. Har tagit mig upp en sväng och diskat. Men nu gör det så ont igen så jag måste lägga mig. Ska vila lite innan middagen. Hoppas ni andra där ute slipper huvudvärken, men kanske hellre detta än illamående?!


Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis! Va roligt.

Svar: Tack!
Lisa Vernersson

2012-07-23 @ 16:28:28
Postat av: Johanna - Gravid v.19

Jag har fått mycket mer huvudvärk sedan jag blev gravid, min bm säger att det är vanligt när hormonerna förändras så mkt som dom gör under en graviditet.

2012-07-23 @ 18:20:21
URL: http://Johannaastenvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0