Snart middag?!

Klockan är än så länge bara halv tre men jag längtar redan till middag.
Må vara att det blir en väldigt enkel och onyttig sådan. Men när det dröjer så långt mellan gångerna så får man längta till onyttig mat.
Vi ska steka hamburgare och sedan rosta brödet i stekpannan med extra mycke smör. Brödet är vanliga franskor. Det var något min pappa brukade göra då vi alla var små och mamma jobbade. Älskade det då och älskar det nu.

Det fortsätter regna ute, men egentligen gör det inte så mycket. Jag hoppas bara det vill vara fint till helgen. Annars får vi hitta på andra planer. Jag skulle behöva besöka stan och investera lite, men tror att det får vänta fram till nästa lön. Men skulle verkligen behöva investera i underklädeslådan och ett par nya byxor.

Sen kan jag även berätta att min CSN anmälan återigen ska strula. Enligt CSN har inte skolan skickat in mina studieuppgfter och enligt skolan ska allt vara okej. Jag har lämnat problemet till skolan och CSN så får dom lösa det där. Men det är väl såhär det ska vara, både CSN, Försäkringskassan och all annan byrokrati ska alltid göra saker så onödigt komplicerat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0