Solblekt hår

Idag är en bättre dag än gårdagen. Huvudvärken har lättat men är inte helt försvunnen. Men bara det faktumet att solen lyser och det är värme i luften gör allt så mycket trevligare! Vid åtta tiden igår kväll nickade jag till på soffan. Finast väckte mig och sa åt mig att gå och lägga mig så skulle han fixa klart med tvätten. Men min sprängande huvudvärk och trötta kropp kröp jag ned i sängen. Jag tänkte på vilken fantastisk kar jag har som har tagit hand om mig hela dagen. Sen tänkte jag på mig själv, att jag bara legat hela dagen medan finast har fixat allt. Då började jag stört gråta, så fruktansvärt skumt. Det måste varit hormoner och min totalt utmattade kropp som spelade mig ett spratt! Men för att ta upp något annat så har jag funderat på att lägga in lite färg i håret. Det sämsta med den här årstiden är enligt mig att den naturliga hårfärgen bleks. Under de senaste veckorna har jag inte alls känt mig speciellt rödhårig. Utan bara gått runt med en dassig obestämbar hårfärg. Men idag så ser man faktiskt att det är rött och alla funderingar på en uppfräschning är som bortblåsta. Men jag får se hur det känns imorgon. Antagligen är det bara ljuset som tog fram färgen.


Kommentarer
Postat av: Mandy & River - I väntan på liten nr2.

Ja, det ska bli underbart när kulan är här på riktigt :)

Fin du är!

Svar: Ja grymt roligt!! Tack så mycket :)
Lisa Vernersson

2012-07-24 @ 17:44:26
URL: http://mandyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0