Underbart

Vissa fick ett sms, andra träffade vi för att berätta för och övriga delen av världen fick veta genom fb. Christophers mamma gav mig en lång kram och sa att hon var så fruktansvärt lycklig! Min mamma började gråta. Min far kramade om mig och sa att det här kommer bli jätte bra. Mina systrar skrek av förtjusning. Det är blandade reaktioner men alla blev oerhört lyckliga för våran skull och nämnde många gånger att vi verkligen var värd detta. Just nu känns det som att hela världen har smält nyheten medan jag fortfarande svävar runt i ett lyckorus och kan inte riktigt förstå vad som händer med min kropp. Att vi tillsammans går och väntar på vårat mirakel och kommer närmare för varje dag. Det är underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0