Vännäsdagarna

Idag är det lördag och andra helgen i juli vilket alltid betyder vännäsdagarna!
Marknaden har faktiskt varit mer efterlängtad i år än andra år. Jag vet egentligen inte varför för det enda jag ska uträtta är att köpa strumpor. Det är ett måste på marknader, förra året blev det bortglömt så i år har jag lite att ta igen.

Just nu så är finast på gymmet själv ska jag ta en dusch och göra mig redo för dagen. Det blir en lång dag med marknad, familj och vänner, hundbad och middag hos svärföräldrarna.
Jag har tippat för en super trevlig lördag!

Gårdagen bjöd på middagsfrämande och god dryck till sent in på natten. Det blev en mycket trevlig kväll men jag måste erkänna att jag somnade på sju röda då huvudet snuddade kudden.

Nu mina vänner ska jag ta tag i lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0