Zombie

Jag vet inte vad som hände. Men vi båda slogs av en enorm trötthet igår kväll. Efter promenaden med hundarna gick vi båda och la oss. Tror inte klockan var över åtta ens. Det blev några avsnitt av two and à half men sen somnade finast. Själv snurrade jag runt och kunde inte riktigt hitta sömnen trots att jag var helt slut i kroppen. Det blev alldeles för få timmars sömn den här natten och idag liknar jag nog mest en zombie. Men nu är det bara två dagar kvar sen är det äntligen helg igen. Som det känns just nu skulle jag göra vad som helst för lite ledigt. Men vi behöver varje krona så det är bara att bita ihop. Vi planerar iaf att ta oss iväg på en dagsutflykt den här helgen. Koppla av vid vattnet med hundarna och njuta. Men vi får väl se vart vädret har tänkt ta oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0