Anonym

Att vara anonym är meningslöst då varje människa med lite kunskap kan spåra en ägare till en ip-adresser.

Något mer än så tänker jag nog inte säga. 
Mer än att man kan fundera hur jag ska kunna ta över en mammaroll. Barnet kommer inte ens bo hos oss. Vi kommer vara en del av barnets liv. 
Men nogallt vet barnet mycket väl vilka som är föräldrar!
Och av de påståenden att jag skulle vilja ta över en mamma roll för en annan kvinna. Dessa människor borde tänka om. Tänk om någon kunde fråga mig vad jag vill istället för att påstå och hitta på saker.

Men det ligger i människans natur att dömma och bygga upp åsiker om sådant som man inte vet något om.
Jag är övertygad om att detta barn har en underbar mamma på alla sätt och vis. Jag hoppas att vi alla kommer kunna få vardagen att fungera tillsammans. 
Anonyma människor som vill lägga sig i andras liv förbättrar nog inte situationen för någon av oss inblandade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0