Då blogg appen

Inte fungerar blir verkligen detta bloggande lidande. Jag hoppas verkligen den börjar fungera snart så jag kan lägga upp bilder igen. Självklart kan jag lägga upp bilder via datorn men det är alldeles för sällan jag sitter vid datorn överhuvudtaget nu för tiden. 

Det regnar över Umeå ikväll, det var fruktansvärt längesedan. Tror inte jag har sett en droppe under hela juni.

Nu sitter jag i soffan och väntar på att finast ska komma hem från gymmet. Sen blir det en fortsatt kväll med dusch och mys. Jag lär somna som en stock så fort jag nuddar kudden. Har kännt mig lite sliten idag och inte blev man piggare av regnet heller. 

Och inte bar det att bloggappen är ur funktion så verkar jag ha hamnat i en sommartorka vad gäller inspiration att blogga. Kan verkligen inte komma på nått vettigt att skriva om. 
Så med det avslutar jag detta inlägg och hoppas ni alla där ute mår underbart och lever som ni aldrig gjort förr!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0