Helgen fortsätter

Men hur den blir vet vi inte riktigt.
Gårdagen blev en bra dag med mycket nytt trevligt folk. Det var roligt att träffa andra ansikten och surra lite.
Kärleken han sover tungt vid min sida. Vi var dock inte borta speciellt länge. Tur var nog det för då vi kom hem stod Esther och skällde vid dörren. Väldigt pinsamt, måste nog gå och be om ursäkt till grannarna idag. Vi skyller allt på att hon är lite förvirrad under löpet!
Mitt besvärliga diskbråck har även börjat göra sig påmind. Ryggen låser sig inte som förut men vad jag än gör så frambringar det värk. Vet inte vad jag har gjort som har dragit upp det för det har onekligen varit ganska bra en tid. Började känna av det mer i samband med praktiken, sen har de eskalerat. Känns väldigt tråkigt att jag inte verkar ska kunna jobba utan att få extremt ont.
Det är under dessa stunder jag är glad över att jag är en positiv person. Visst det gör skit ont ibland och det lockar att bara ligga stilla i en soffa. Men jag gör det ändå med gott mod och med humöret på topp. Det finns alltid dom som har det värre och jag är medveten om att även om inte min rygg blir bättre så är det så mycket annat jag är lycklig över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0