Lite allt möjligt

Jag har precis avslutat arbetet på första stället och väntar nu på att börja på andra. Det är i tre olika byggnaderjag arbetar i sommar, fast för samma företag. Som tur är så är byggnaderna placerade nära varandra. Igår ställde jag mig dock frågan varför jag inte har börjat cykla ännu. Det var ändå det som va tanken. Måste kanske erkänna att jag är lite lat på morgonen och bilen finns alldeles för nära till hand. Måste bli skärpning på den fronten. Varje hundralapp som går att spara kommer va värt guld!
 
På tal om att cykla så tog jag med mig Rasmus på en cykeltur i söndags. Christopher han sprang med Esther. Esther som för övrigt är totalt förvirrad som löptik. Hon glömmer helt av sig att hon måste kissa. Förhoppningsvis är löpet över efter helgen och då kanske hon kommer ihåg vad det är man ska göra då man är ute och promenerar.
Igår investerade ett tikskydd. Så förhoppningsvis slipper vi bloddroppar under veckan. 
 
Annars så rullar det på i våran lägenhet. Den börjar allt mer kännas som ett hem. På lördag kör vi ner till Sundsvall för att unna Ikea våra pengar. Hem åker vi förhoppningsvis med ett köksbord med sex stolar, en byrå ett  vitrinskåp och en spjälsäng.
 
Nu ska jag fortsätta dagen. Ikväll blir det en sväng till tvärålund och pengis.
 
Hoppas ni alla får en härlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0