Nu längtar jag

Till fredag då flyttlasset går av stapeln.
Det kommer inte en dag försent, känner mig less på att varit utan ett hem i över ett år. Ska bli skönt att faktiskt få komma hem till något man kan kalla hem, trivas och utvecklas i.
Det är på tiden, minst tre år har vi sagt. Men med tanke på våran flyttstatistik gör vi det bra om bi får ihop ett år.
Men någongång måste man ju vara klar. Detta är trots allt den allra första lägenheten vi flyttar till som känns riktigt bra!

För att nämna något om dagen så kan jag berätta att motivationen är på noll. Jag är less på att inte göra något vettigt och att bara vänta ut tiden. På torsdag börjar jag iaf att jobba. Lite smådrygt men ändå lite lagomt för sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0