Åka till jokkmokkdagen

Idag är alltså dagen här då jag ska måsta köra 41 mil i helt fel riktning. Det känns inte okej men på torsdag är det den stora hemdagen igen. Denna gång får jag stanna till den 16 september, eve att jag stannar till den 18:e eftersom jag då fyller år. Men det får tiden utvisa.

Under de sista månaderna har jag nog varit den sämsta kompisen i världshistorien. Dom gångerna jag varit hem har jag bara hängt med finast och knappt sett något annat. Jag brukar inte vara sån och jag lovar att jag ska bättra mig nu då jag kommer hem. Beteendet kan förklaras med att livet har sugit musten ur mig. Jag mår dåligt och får ångestkänslor. Men det blir bättre, speciellt efter denna hemvistelse då allt fått komma fram.

Nu fånga dagen, njuta av morgonen.
Lyssna på fåglarnas kvitter och längta!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-05-20 @ 19:27:41
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0