Godmorgon bloggen

Lördag morgon och jag har för första gången på hela veckan lyckats sova riktigt bra.

Som vädergudarna förutspådde så bjuder vädret i Jokken inte på några under. Det är grått och blåser. Liknar mer höst än vårväder. Men jag ska inte klaga, de senaste dagarna har varit fantastiska. Jag och afghanerna har tagit många promenader i värmen, suttit på bänkar i skogen och andats in vår dofterna. Doften av växter som spricker upp och kunna gå utan en jacka, höra fågelkvitter.
Vi har njutit i veckan och åtminstone jag längtar till sommaren i Umeå!

Nu ska jag ta tag i dagen. Lägger in ett bildkolage på hundarna senare så får ni nya läsare se hur dom ser ut. Nu på morgonen blir det bara en bild som jag har på mobilen.

CARAVAN COOL COLOR OF HOLYMAN. Rasmus snart fyraårig ljus brindel hane.


Kommentarer
Postat av: Linnea Matros

sv: ja men sådanna är hundar ibland, haha.

Ska också ut med vovven snart. Håller med dig, kunde ha varit bättre väder. ^^

2012-05-12 @ 12:47:05
URL: http://linneamatros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0