I Väntans tider

Om 37 dagar ska jag ligga på brittsen och få nya stämplar på kroppen. 
Jag har äntligen tagit tag i projektet att fortsätta på tatueringarna. 
Nu i juni blir det två rosetter på baksidan av låren. Det blir inga vanliga rosetter utan dom ska matcha gubben på benet men även damen som kommer dit i augusti. 
Jag tror det kommer bli snyggt.
Sen så bokade jag även i samma veva tre fåglar, tranor eller svanar, svart eller gråskala, stora eller små. Det får tatueraren avgöra. Dom ska flyga från höger axel och fram under nyckelbenet. 

Det ska bli roligt, inte för att jag trivs i tatueringsstolen överhuvudtaget. Tycker det gör ont och är obehagligt. Men slutresultatet är det som driver mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0