Morgon i pengis

Då är det torsdag, idag skulle det egentligen va en vecka kvar till hemdag. Nu blir det istället åka till jokkmokkdagen på söndag och sen hemdag på torsdag.

Idag ska en av alla dessa volvosar besiktigas och sen ska vi kika på madrasser och soffor för om 28 dagar flyttar vi in och det skulle va trevligt om vi åtminstonne hade madrasser.
Men hur som så har vi en sjukligt snygg sängstomme!

Bjuder på en bild från 2009 på jag och några av mina dåvarande orangekaniner. Bilden publicerades i kaninuppfödaren med en artikel om mig och rasen.


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Hejsan!



Vilka fina kaniner! :-)



Läste om röran ang din lägenhet, renoveringen, hyreshöjningen osv. Fy farao... :-( Hoppas verkligen det fixar sej med allt!



Svar: Ja, Sverige är ett långsträckt land - fast under vårvintern skiljer det mycket på klimatet och på hur långt våren har kommit osv på bara några mil i de här trakterna som jag bor i. Dvs jag bor i norra Skåne, och sätter jag mej i bilen exempelvis i feb/mars och kör till Kristianstad 5-6 mil söderut så lämnar jag vintern bakom mej på halva vägen och möter våren i Kristianstad. :-)



Var det förresten vattenkraft du utbildar dej inom?

2012-05-17 @ 10:46:50
URL: http://annakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0