Ohämmat trött

Kroppen är helt färdig. Nogallt förstår jag varför men just ikväll hade jag inte tid att va helt utpumpad.
Tentan imorgon kommer nog inte blir någon succé. Vet knappt hur man räknar men hoppas på få räkne uppgifter och många fakta uppgifter.

Som dom flesta nog vet så ha jag sommargörat fixat. Ska jobba på gamla jobbet. Tanken va från början att jag skulle jobba på en vattenkraftstation i mina hemtrakter. Men då vi äntligen fick lägenheten i Umeå så kände jag verkligen inte för att pendla 8 mil per dag. Istället blir det syckel avstånd och 70% hela sommaren. Ganska lämpligt om ni frågar mig. Men idag fick jag en känsla av lite smått panik, egentligen helt obefogat. Men kastade iväg tre ansökningar på lite extra jobb. Får se om det ger något.
Blev även fruktansvärt sugen på att skicka iväg en ansökan till ett drifttekniker jobb i Malå. Vill verkligen inte flytta dit men skulle va roligt att veta om man är av intresse eller inte :)

Nu mina vänner ska jag och min trötta kropp lägga oss i sängen och hoppas på under inför morgondagens tenta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0