Ojoj

Tänk att allt kan förändras på bara några ynka sekunder. 
En märklig känsla och oro, lyklig?!


Hur jag nu ska kunna koncentrera mig på veckans göromål är oklart. På torsdag ska jag tydligen skriva en tenta som jag inte alls har blivit informerad om. Jag ska tenta av hydrauliken, det känns lite motigt och om jag hade vetat det tidigare så hade jag börjar plugga för några dagar sedan. 
Men nu är det bara att bita i det sura och blicka framåt. På trosdag är det trots allt hemdag för en lång tid framöver. 

Dagens labbar har gått bra, under förmiddagen var jag kanske inte i mitt esse. Jag förstod knappt vad vi höll på med och stod mest och kikade då killarna arbetade med kopplingar och dylikt. Men på eftermiddagen blev det lite roligare och min förmåga att agera vaknade till liv. 
Vi jobbade med hydraulik system, kikade hur oljan rör sig i ventiler och gjorde kopplingar. 
Det här är onekligen ett område som man kan ängna ett specialarbete åt. Menjag tror jag vet vad jag ska skriva om då det blir daggs för det. Tänkte rikta in mig på miljöproblemen, hur det var då i jämnförelse med nu och hur man kan förbättra. Jag tror det kan bli ett bra arbete. Är dock lite rädd för att det kan bli för stort.
Fem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0