Om morgonen

Det är då jag just nu hittar tiden till att uppdatera.

Idag är det söndag den 27/5 jag hoppas för allt i världen att det lilla livet inte tänker komma ut idag.
För jag skulle hemskt gärna behålla den här dagen bara för oss!
Den 27/5 är nämligen våran dag!
Idag är det fem år sedan vi insåg att vi var ett par, tre år sedan vi bytte ringar. Vad vi firar idag är dock lite osäkert, fyra år på nytt, fyra och ett halft eller fem?!
Avbrottet förra sommaren ha stört räkningen. Men jag tror vi säger fyra på nytt.
Vad firar vi då egentligen. Helt ärligt så kommer vi nog inte fira för alla åren tillsammans. Utan istället att vi hittade tillbaka, även fast alla vänner och familj redan sa så förra året och verkade berädda på att det blev vi igen. Så var kanske inte vi det.
Det är skillnad på nu och då. Vi har aldrig känt oss lyckligare och starkare i våran relation. Vi har lärt oss från våra misstag och får nu städa upp och ta ansvar från det som blev.
Men vi har varandra igen! Och lyckan över det kan ingen ta ifrån oss!
Framtiden känns obeskrivlig och lite overklig. Men jag älskar den redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0