Ryggvärk

Nu har jag arbetat mig igenom Esthers päls. Det var mer tovor än vad jag hade förväntat mig men det är väl staraffet då jag legat på latsidan med allt som heter pälsvård.
Skärpning!
Nu vilar hon vid dörren och är inte alls speciellt nöjd över att jag ha slitit i hennes hårsvall. 
Jag själv vilar på soffan och ska slå på en film. Ryggen värker fruktansvärt mycket. Må va att diskbråcket är mycket bättre nu än vad det var för några månader sedan. Men så fort jag gör något som är lite ansträngande så skär det i ryggslutet. 
Känns väldigt tråkigt, skulle gärna va frisk å kunna göra nå vettigt av vardagen än att bara gå promenader och lata mig hemma. 

Men nu är läget inte så, det är antagligen bara att gilla läget och vänta på tiden hos ortopeden. 

Nu som sagt ovan blir det fil och lite bullens pilsnerkorv. 
Förhoppningsvis känns ryggen bättre efter det så att vi hinner med hundbadet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0