Två världar

På ett sätt vill jag säga att tiden har gått fruktansvärt fort. Dessa 5 och en halv månad har sprungit iväg. I 5 och en halv månad har jag försökt accepterat vad som är påväg att komma. Idag verkar den dagen komma. Jag går på helspän och är livrädd inför förändringen.
Jag har inte hittat koncentrationen på jobbet och ögonen tårades i bilen då jag var påväg hem.
Att säga att det är känslosamt är nog det minsta man kan påstå!
Det gör faktiskt lite ont. Det som är jobbigt är just det att låta glad och förväntansfull till människan som man vill kunna säga allt till. Men just det här kan jag inte säga, inte på dagen som faktiskt är den mest omskakande i hans liv.


Kommentarer
Postat av: martina

låter inte bra :o



PS. Skulle bli superglad om du tog dig tid 3 sekunder att rösta på mig som stockholms nästa stora artist! Smsa: Metropol 3 till 722 50! Man kan rösta max 5 gånger! (3 kr/sms) Jag skulle bli så otroligt glad att det inte går att beskriva! Detta är min största dröm! :D

Här är även videon om du vill lyssna först: http://www.youtube.com/watch?v=dn1YdzjOBpw



Skulle bli oerhört tacksam! Ps. Länk i min blogg är ett alternativ! kram

2012-05-29 @ 18:57:23
URL: http://likegossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0