En lilla V dag

 
Jag måste erkänna att jag var nervös. Svårt att sova och magknip. 
Men det gick och kändes bra. Riktigt bra!


Vi myste med en filt och strosade runt i lägenheten tills hon somnade i min famn. 

Hundarna skötte sig exemplariskt. Esther var så fruktansvärt nyfiken så hon knappt kunde gå och lägga sig. Hon ville hells ligga så nära så även hon kunde hjälpa V att dregla på leksakerna. 
Just idag känner jag mig faktiskt sådär fånigt stolt över mina afghaner. Innan jag blev med afghan så sa nästan alla att det var ett dåligt val av hund av div anledningar. Den starkaste meningen från folk var att de inte går ihop med barn. Bullshit sa jag, allt handlar väl om vad man vänjer dem vid!
Esther och Rasmus har alltid fått vara med bland folk, stora som små. 
Rasmus älskar alla utan att tänka innan. Esther behöver lite betänketid, men efter det så är det svansvifftning och glägjeskutt som kommer från damen. 
 
Bjuder på två bilder från dagen. Ingen bra kvalite för idag har jag bara försökt lära känna V så kameran fick vila.

 

Kommentarer
Postat av: Annalill

Roligt att det går bra med lillan :) hur länge blir du hemma innan nästa resa till studieorten? :)

Svar: Jag åker tillbaka på söndag eller måndag. Har inte riktigt bestämt ännu :)
Lisa Vernersson

2012-11-14 @ 19:20:14
Postat av: Maja

Ser ut som Esther har gjort sig en ny vän! Och en stolt pappa med en fin dotter :D Hoppas ni får fler fina dagar tillsammans nu och inner lära känna varandra ordentligt.

Allt gott!

2012-11-16 @ 09:50:19
URL: http://majasvedmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0