En rödhårig New York bo

 
 
Det här är Alexsander, Alexsander är min systerson. Min allra första systerson någonsin. I släckten föds det flest flickor så vi alla var väldigt förvånade då han kom ut och det visade sig vara en pojke. 
En rödhårig Alexsander. 

Alexsander har bott hela sitt liv i New York. Idag har han äntligen flyttat hem, eller man kan kanske inte säga att det är hans hem. Utan det är hans föräldrars hem. Istället för att ha min syster och hennes familj p åandra sidan Atlanten så är dom nu hemma i Vännäs. Alexsander fyllde två hela år nu i dagarna, bilderna är från då jag sist träffade honom. Då han var ett. 
 
Det känns så oerhört skönt att ha dem på hemaplan, vara en del av deras liv igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0