Helgen går mot sitt slut

Helgen har verkligen sprungit förbi här på istidsgatan. Som jag skrev i inlägget i natt så känner jag mig faktiskt lycklig.
Det mesta känns faktiskt riktigt bra.

Jag och Christopher har fått börja lära känna V på hemma plan. Det är spännande och roligt. Än så länge har V gjort det väldigt enkelt för oss då hon har varit väldigt snäll. Det är nog en bra början. Ivf för mig måste jag erkänna, jag känner fortfarande att jag inte riktigt har det där självförtroendet som säger att jag vet vad jag ska göra. Men jag gör så gott jag kan, vi busar, äter, byter blöjor och sover. Helt vanliga dagar för en bäbis och den dagliga verkligheten för föräldrar. Men för mig är den ny, obekant och den gör mig lite nervös ibland.

Men samtidigt växer självförtroendet efter varje blöja, varje lyckad sövning och alla leenden hon bjuder på.
Nu låter det nästan som att jag gör allt. Så är det verkligen inte. Pappa Christopher gör nog det mesta. Medan jag försöker hitta min plats i det här.

Men jag tycker ändå trots min ovana så går det över förväntan. Det har jag nog V att tacka för än så länge. Som har varit så nöjd och lättsam.

Förutom vår söndag med V så var vi faktiskt på en maskerad fest på lördagen. Christopher var hattmakaren i Alice i underlandet och min syster Frida Laura Croft. Jag själv var den kvinnliga versionen av James Bond. Festen följde tv spels temat där väggarna var klädda med rekvisita från Mario bros spelet. Små svampar var utplacerade överallt och folket kom i olika utstyrslar.
Vi hade en lagom kväll, en trevlig kväll.

Nedan kommer ett par bilder från helgens händelser.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0